Veelgestelde vragen

Op deze pagina kunt u de veelgestelde vragen vinden. mocht u alsnog met een vraag zitten, stuur dan gerust een mail naar INFO@ITHC.NL

Mijn huismerk cartridge ziet er anders uit dan het origineel, hoe kan dit

Onze huismerk cartridges zijn nieuw geproduceerde cartridges, die volgens de regels niet exact mogen lijken op het origineel. De werking en de kwaliteit van onze huismerk cartridges doen zich echt niet onder en zijn nagenoeg identiek aan het origineel

Is de kwaliteit van de afdrukken met het gebruik van de huismerk cartridges gelijk aan die van het origineel

Ja, uw afdrukken omen er met het gebruik van onze huismerk cartridges nagenoeg net zo uit te zien als met het gebruik van een originele cartridge. Wij adviseren om alle producten die u bij ons aanschaft binnen een jaar na aankoop te verbruiken. zo blijft de kwaliteit op zijn best. Na een jaar kan door uitdroging, temperatuurverschillen of door geruime tijd stil staan van de printer, de afdrukkwaliteit verminderen en zelfs slecht worden

Hoe kan er meer inhoud zitten in de huismerk cartridges

Wij laten onze huismerk cartridges 100 % vullen, hierdoor kunt u met ons huismerk veel meer afdrukken maken ten opzichte van het origineel

Vervalt de garantie van mijn printer als ik gebruik maak van een huismerk cartridge 

Nee, de garantie op uw printer zal niet vervallen wanneer u gebruik maakt van onze huismerk cartridges. U kunt dus altijd gerust de keuze maken om te printen met goedkopere, zeer goede kwalitatieve alternatieven, waarvan de kwaliteit gelijk is aan het origineel. Vaak krijgt u met het gebruik van huismerk ook nog eens meer kwantiteit vanwege dat de cartridges volledig gevuld worden, wat vaak niet het geval is bij de originele varianten

Kijk hieronder voor een greep uit onze best verkochte cartridges

Zijn de huismerk toner cartridges en drum units net zo goed als het origineel?

Ja, onze huismerk toner cartridges zijn zo geproduceerd dat u net als met het origineel zeer nette en strakke afdrukken kunt maken. Echter is ons huismerk vele malen goedkoper en print u meer pagina’s 

Wat is het verschil tussen een toner en een Drum Unit

in bijna alle printers is de toner en de drum unit een samengesteld product en vervang u deze als 1 geheel. Bij bijvoorbeeld Brother printers kan het zijn dat een drum unit en een toner los van elkaar vervangen kunnen worden. U kunt de toner gemakkelijk uit de drum unit klikken om deze vervolgens te vervangen. Meer informatie hierover vind u in de handleiding van uw printer.

De toner:

Een toner is een behuizing met tonerpoeder erin. Dit tonerpoeder wordt aangebrahct op de losse drum unit, waarna het vervolgens door de drum op het papier aangebracht wordt.

De drum:

Geschikt voor de printers waar de drum unit een los onderdeel is. De drum is het onderdeel die het tonerpoeder aantrekt om vervolgens op het papier aan te brengen.

De toner en drum als 1 geheel:

Voor het grootste deel van de printers is de drum en de toner 1 geheel. Dit product bevat zowel tonerpoeder als de drumrol die zorgt dat het poeder op het papier aangerbacht wordt. Deze producten vervang u dus in zijn geheel.

Kan ik ook met alleen een zwarte toner i.p.v. alle kleuren toner afdrukken maken?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. U dient in uw printer altijd alle verbruiksartikelen te plaatsen(Toners, drum units en eventueel ook een fuser unit). Wanneer er één van de producten niet aanwezig is in de printer, of als deze leeg zijn, dan zal de printer een foutmelding op het display geven en kunt u geen afdrukken meer maken.

De printer geeft een foutnelding, wat nu?

Wanneer u, na het vervangen van een toner, een foutnelding krijgt, kunt u het beste contact opnemen met ITHC. Wij kunnen dan voor u bekijken wat het probleem is, om deze vervolgens goed en snel voor u op te lossen. U kunt ons bereiken door te bellen naar: 074-2569410 of een mail te sturen naar info@ITHC.nl.

Wat is de houdbaarheidsdatum van tonercartridges en inktcartridges?

Wij adviseren om alle inkt & tonercartridges die u bij ons aanschaft binnen 1 jaar te gebruiken. De kwaliteit en werkbaarheid van de tonercartridges zijn binnen dit jaar optimaal. Na dit jaar is er geen garantie dat de kwaliteit zo is als die zou moeten zijn. 

Gebruikelijke fouten bij het installeren van een toner of drum unit

Let altijd op bij het bestellen van uw producten of u de juiste toner voor uw printer besteld en of u een toner of een drum unit nodig heeft. Mocht u hier assistentie bij wensen, neem dan contact met ons door te bellen naar: 074-2569410 of een mail te sturen naar info@ITHC.nl. We zullen u dan volledig meenemen in het proces om de juiste Inktcartridge, tonercartridge of drum unit te bestellen. Een toner en een drum unit worden in veel printers(voornamelijk Brother) in elkaar geklikt om deze als 1 geheel te installeren in de printer. Let dus altijd op dat u dit geheel niet weggooid, maar u eerst de toner uit de drum unit klikt. Een drum unit gaat vaak een X-aantal toners mee en hoeft dus minder vaak vervangen te worden. Mocht u nog vragen hebben of onduidelijkheden, aarzel dan niet ons te contacteren, wij staan dagelijks voor u klaar om al uw vragen gerelateerd aan uw printer te beantwoorden en u een passende oplossing te bieden waar nodig.

Hoe installeer ik een nieuwe inktcartridge?

Wanneer de printer aan begint te geven dat uw inkt bijna op is kunt u nog gerust enkele pagina’s afdrukken. Wanneer de toner daadwerkelijk aangeeft dat de cartridge vervangen moet worden, of u ziet dat de betreffende kleur niet meer correct afgedrukt wordt op het papier, dan dient u de cartridge zo snel mogelijk te  vervangen. Wacht hier niet te lang mee, want dan kan de inkt opdrogen en de printkop verstopt raken.

Het vervangen van uw cartridge kan per model afwijken, dus houdt u altijd de handleiding bij u in de buurt mocht u er niet uitkomen. 

Open de klep waar de inktcartridges zich bevinden, deze zullen mogelijk naar het midden schuiven bij bepaalde modellen, hanteer hiervoor de handleiding waar de cartridges zich bevinden. kijk vervolgens op welke manier deze ontkoppeld moeten worden. bij sommige modellen kunt u deze gewoon eruit trekken, maar bij sommige moet u deze schuin omhoog trekken of schuin naar beneden drukken.

Mocht u hier niet uitkomen of twijfelen, ga dan niet zelf het proberen maar neem contact op met ITHC. U kunt ons bereiken door te bellen naar: 074-2569410 of een mail te sturen naar info@ITHC.nl

 

Welke garantie wordt er gegeven op de inkt of toner cartridges?

Wij geven een levenslange garantie op onze huismerk cartridges. U heeft altijd recht op vervanging mocht een cartridge niet naar behoren werken of defect blijkt te zijn. Originele producten van de fabrikant hebben een eigen regeling waar de fabrieksgarantie geldend wordt bevonden.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bij bestellingen op werkdagen voor 12 uur besteld zal de levertijd 24 uur bedragen.

Hoe vindt ik de juiste inkt voor mijn printer?

In onze webshop kunt u in het zoekvenster hier boven aan de pagina de naam van uw printer intypen. Onze zoekmachine zoekt dan de juiste cartridge voor u uit. Vervolgens kunt u het controleren want op elke productpagina staat er ook bij welke printers er geschikt zijn.

Wat als mijn cartridge niet (goed) werkt?

Mocht het voorkomen dat een cartridge niet naar behoren functioneert, dan kunt u ten alle tijde contact met ons opnemen. in 90% van de gevallen kunnen wij het probleem telefonisch of via de email verhelpen. Indien dit niet het geval is kunnen wij de inkt of toner cartridge voor u vervangen.

Op welke manieren kan ik betalen?

Betalen kan bij ITHC via iDeal, Paypal of Creditcard.

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzending boven de €35. verzendkosten onder de €35 zullen u precies getoond worden als u klikt op het winkelwagen icoontje rechtsboven op de site en vervolgens klikt op winkelwagen bekijken. daar ziet u exact de verzendkosten voor uw bestelling.